Recezie: Percy Jackson si Olimpienii: Hotul Fulgerului de Rick Riordan

Stiti ce m-a facut sa citesc cartea asta? Entuziasmul unei booktuberite, Cassidy. V-am mai prezentat-o intr-o postare anterioara. Deci, tipa e rolemode-ul meu okay. Percy Jackson si Olimpienii este una din seriile ei preferate (si pe buna dreptate!), ajungand pe acelasi ‘raft’ cu Harry Potter.

Username-ul booktuberitei pe youtube este cassjaytuck. Nu strica sa-i aruncati o privire, e fenomenala fata. 🙂

Rezumat: Percy Jackson, un baiat de doisprezece ani, este pe cale sa fie exmatriculat din scoala… din nou. Indiferent cât s-ar stradui, nu poate sa stea departe de probleme.

Dar te poti astepta ca el sa stea cuminte si sa priveasca, în timp ce o batausa îl macelareste pe prietenul sau cel mai bun, care pe deasupra mai e si sfrijit?

Sau sa nu se apere când profesoara lui de pre-algebra se transforma într-un monstru si încearca sa-l omoare? Bineînteles, nimeni nu-l crede pe Percy de incidentul cu monstrul; nici el nu prea crede. Asta pâna ce Minotaurul îl urmareste în tabara de vara.

Dintr-o data, creaturi mitice par sa iasa direct din paginile manualului de Mitologie Greaca a lui Percy.

Baiatul începe sa-si dea seama ca zeii din muntele Olimp traiesc chiar în secolul XXI. si, mai rau, a reusit sa îi supere pe unii din ei: sageata-fulger a lui Zeus a fost furata, iar Percy este primul suspect.

Personaje: Percy e absolut fenomenal! Desi are doar 12 ani, a reusit sa ma cucereasca de la prima replica. Percy e un demizeu (parca asta era formularea in romana? um) cu super-puteri subacvatice si care este, mai pe scurt, badass.

Oh, si e amuzant. Nu asta e cel mai important? :’) Am ras si plans impreuna cu Percy, lucru ce putine personaje pot face.

Annabeth e ca o mica Hermione. Nu ca m-ar fi deranjat. Baietii aveau nevoie si de cineva care sa-i puna la punct, right?

Actiune: M-a prins de la prima pagina. Deja plangeam pe la 50. N-am cuvinte sa descriu cat de mult mi-a placut aceasta carte, si cat de mult am nevoie de urmatoarele. Evenimentele se petrec fulgerator de repede. O sa iubiti sarcasmul imbinat cu mitologia greaca, un pic mai diferit fata de cum o stiati initial. 🙂

Sfarsit: Stiam deja de pe net ca Rick Riordan e renumit pentru ‘minunatele’ lui cliffhang-uri, insa aceasta prima carte se pare ca nu face parte din categoria asta. Cartea s-a terminat dragut, pe un ton hm, destul de vesel. Oh, si cu atat mai mult mor de nerabdare sa citesc si urmatoarele carti. Pe bune, de ce naiba seria asta nu e inca publicata in intregime si la noi? 😐

RATING:

51593b-horz

Trailerul fimului:

6 comentarii (+add yours?)

  1. Simona Husaru
    Dec 10, 2012 @ 18:43:38

    Eu nu am apucat să termin (încă!) această carte însă eu deja văzusem filmul înainte şi parcă mi-a tăiat niţel din elan :'(. Este o carte drăguţă însă nu cred că aş pune-o în top-ul meu. Verdictul final îl voi da însă când o termin de citit 😀 Sunt curioasă dacă vor mai publica şi celelalte volume…
    Este, într-adevăr amuzanta pe alocuri 😀 Parcă mi-ai făcut şi mie poftă de serie :)) Ştiu ce voi citi în curând >:)

    Răspunde

  2. Rose
    Dec 14, 2012 @ 06:37:14

    O ştiu pe cassjaytuck şi e fenomenală tipaa ❤ Ador să mă uit la filmuleţe ei. Şi reacţiile ei când vede trailer-uri… parcă mă văd în oglindă :))
    Prima oară când am văzut coperta credeam că ăla e un converse :)) Dar seamănă şi e drăguţ :3 Ce păcat că am aşa multe de citit acum. Sigur o găseam la bibliotecă. Sigur anul viitor :o3

    Răspunde

  3. Crissu
    Sep 15, 2013 @ 14:29:16

    Eu am citit cartea si mi-a placut foarte mult. La inceput eram ceva gen: „Serios? Semi-zeu? CIne crede in asa ceva?”Dar , cu trecerea paginilor nu m-am mai putut opri din citit pana nu am terminat-o. Si apropos, mai stie cineva cum se numea sabia lui Percy? Ca am uitat :)) 😀

    Răspunde

  4. Adina Elena
    Sep 01, 2014 @ 12:58:45

    Am o intrebare pentru Madalina Andreea: de unde ai aflat de aceasta carte ? De ce ai citit-o ? Ce varsta ai ? 🙂 =D :* ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

