Recenzie: Academia vampirilor de Richelle Mead

Cum numai lucruri incredibile auzeam despre seria asta, trebuia sa stiu ce-i cu toata agitatia. Doar nu puteam sa raman pe dinafara, right?

Rezumat: Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.

Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor…

Personaje: Spre surprinderea mea, mi-au placut toate. Rareori se intampla ca o carte sa ma faca sa plac absolut toate personajele, asa ca asta a fost categoric un punct forte al seriei.

Rose e absolut fenomenala. Desi e un pic aroganta si sfidatoare in unele momente, nu pot spune ca m-a deranjat. 😀 Cu toti baietii care tanjeau dupa ea, cu toata atitudinea ei obraznica si comentariile picante, Rose da totodata dovata de loialitate si hotarare.  E un personaj de un curaj fenomenal, calitate pe care eu o apreciez  imens la un personaj.

Dimitri. Huh. In mare, mi s-a parut in regula. Insa.. n-am putut sa ma atasez de personaj mai deloc. Mi s-a parut prea inchis in sine, si nu am aflat mare lucru despre el in acest prim volum. Stiu ca trebuie sa fie serios si capabil si matur, asa ca probabil de-asta mi-a fost atat de greu sa ma ‘adaptez’. Sunt sigura ca in volumele urmatoare o sa am ocazia sa-l descopar mai mult, uh. Cel putin, asa sper.

Lisa, fermecatoarea printesa moroi si prietena lui Rose, este foarte lovely. ❤ Egalitatea cu care o trateaza pe Rose este mind-blowing, dar si personajul in sine este foarte complex.

Si restul personajelor minore sunt foarte bine conturate. Foarte foarte bine chiar. Christian Ozera este unul din personajele mele preferate of all time (mometan cu mult in favoarea lui Dimitri tbh) si Mason e un scump, aw.

Actiune: Lucrurile s-au derulat un pic mai lent in aceasta carte, insa nu spun ca este un lucru rau. Mi-a dat prilejul de a ma acomada cu personajele, si cu mediul in care se desfasoara actiunea. Au fost o multime de momente ‘picante’,cu care m-am delectat din plin. 😀

Ultimele 50 de pagine din carte au fost explozive insa. Atunci se fac dezvaluiri, ies la iveala pasiuni ascunse si… se intampla o graoza de chestii basically. 😀

Sfarsit: Am fost foarte multumita de sfarsitul acestei prime carti. A fost unul linistit, aparent cu happt end, care nu te face sa lovesti o perna de nervi. Thank God.

Puteti comanda cartea de aici (Libris) si aici (Bookscity).

RATING:

9 comentarii (+add yours?)

  1. Didii
    Noi 07, 2012 @ 16:42:26

    Chiar imi doresc sa citesc Academia Vampirilor! Iubesc carile de genul asta ! 😀

    Răspunde

  2. Vero
    Noi 07, 2012 @ 16:59:44

    Oh,seria asta e prea buna ca sa fie reala!Trebuie sa iti placa de Dimitri altfel toate blogaritele o sa arunce cu rosii si carti in tine fiinca ai indraznit numai sa gandesti ca nu te poti atasa de el :))

    Răspunde

  3. Lavi
    Noi 07, 2012 @ 17:58:28

    Imi plac cartile care chiar daca mai au o continuare nu se opresc brusc cum am vazut in unele. 🙂

    Răspunde

  4. Denisa
    Noi 07, 2012 @ 18:00:49

    Pare foarte interesanta cartea.Poate am sa o cumpar candva

    Răspunde

  5. Rose ღ
    Noi 07, 2012 @ 19:08:04

    Ahh, urmatoarele volume sunt absolut geniale <3. Daca ti-a placut asta, o sa le iubesti pe celelalte. Şi Rose a devenit idolaşul meu (e vizibil, ştiu :)) )

    Răspunde

  6. furelise
    Noi 09, 2012 @ 17:19:18

    Mie-mi spui? Eu m-am indragostit de AV de la primele pagini. Da, Rose e bestiaalaaaaaa! ❤

    Răspunde

  7. Sandy
    Noi 11, 2012 @ 11:13:56

    Mi-am luat cartea cand a apaut cu Bravo, dar nu am apucat sa o citesc. Cred ca e ff interesanta.

    Răspunde

  8. Alexandra C
    Ian 05, 2013 @ 13:17:48

    Cum a zis si Vero. E prea fenomenala ca sa fie reala. Iar primul volum e cel mai neinspirat so.. numai gandeste-te cum sunt celelalte! Vezi ca de la volumul 3 in colo ramai poker face. xD Iar volumul 6… owh… n-am cuvinte. EPICA. E o serie epica.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

