Happy Halloween! + Concurs aniversar pe RLC

Salut, lume! Long time, no see. Nah, not really. :))

Buuun. Deci e Halloween-ul. Excited? Foaarteeee. ❤ Vreau sa va urez tuturor un Halloween cat mai ‘inspaimantator’ si sa va distrati cat mai mult. Doar sa nu faceti abuz de bomboane, okay? Si sa nu va fie frica de fantomite, multe dintre ele chiar sunt dragute, daa?

Eu chiar daca nu fac nimic de Halloween anul asta, tot nu pot sa ma abtin sa nu fiu entuziasmata. Goshh, ador sarbatoarea asta. Oh, si azi n-am fost la scoala. M-a durut un picior de-am zis ca trebuie amputat :|. Uh, oricum, acum e mai bine. Cel putin pot sa merg, for God’s sake.

Deeeci, daca m-as fi costumat anul asta probabil ca as fi fost, hm… Izzy Lightwood. O ador, bine? No judging. Cred ca e animalul meu spiritual huh. :)) NU stiu de unde as fi facut rost de bici, si de par, si de oh, de atitudine mai ales, da’ tot as fi facut-o. Poate la anul. :’)

Eu Halloween-ul o sa mi-l petrec impreuna cu o ciocolata calda si primul sezon din Once Upon a Time si Initierea, al doilea volum din AV (pe care nu stiu de ce nu l-am terminat pana acum, nu ma judecati). Oh, plus o tona de dulciuri.

Voi ce-o sa faceti astazi? Aveti vre-un plan spooky :> sau doar aveti de gand sa va relaxati/leneviti asa ca mine? :))

Oh, si sa nu uit. Fetele de pe blogul Ratacitori in lumea cartilor, pe care cred ca cu totii il stiti deja, organizeaza un super concurs aniversar. Dragul lor blogusor implineste un anisor de viata, aw. ❤ Eu le urez un calduros ‘La multi ani!’ si va invit sa participati la concurs (care btw e foooaarteee generos. 39 de carti. woah)

Pentru a participa click pe imaginea alaturata. Succes guys! 🙂

 

Si melodia asta nu cred ca putea sa lipseasca. :’) This is Halloween! This is Halloween!

 

4 comentarii (+add yours?)

  1. Rose ღ
    Oct 31, 2012 @ 18:21:01

    Happy Halloween >:D< Si eu m-as fi costumat in vanator de umbre, hihi ^^ Doar ca nimeni nu si-ar fi dat seama ce sunt :))
    N-am prea multe planuri. Vreau sa ma uit la American Horror Story si sa termin Dracula noaptea asta 🙂

    Răspunde

  2. Lexy
    Oct 31, 2012 @ 19:14:47

    Happy Halloween!!
    Ha, anul trecut am fost politista, varianta cu echipament de jucarie de la magazinul din colt :))) Anul asta nu ma duc nicaieri, prefer sa stau acasa si sa vad ceva la tv 🙂 desigur, ar fi fost mult mai fain sa fi zis : ”prefer sa stau acasa si sa primesc colindatori si sa impart bomboane”, dar na :))
    Apropo, printr-o coincidenta stranie, ai cumva de vanzare primele 3 volume din Gossip Girl? sau stii pe cineva care le are si ar vrea asa le vanda sau sa le dea la schimb? le caut de mult timp, si firar ca nu le gasesc :)))

    Răspunde

  3. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 09:34:18

    Eu nu prea sunt fana a costumelor :))Imi place sa ii vad pe altii cum se costumeaza 🙂

    Răspunde

  4. paunaoana
    Noi 13, 2012 @ 13:44:55

    mi-ar fi placut sa fiu Catwoman;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

