Recenzie: A 16-a luna de Kami Garcia

Me again. 😀 Okay, so desi trebuie sa invat la geografie vreo 4 lectii si toata harta Europei, mi-am calcat pe inima si m-am decis ca trebuie sa scriu macar o recenzie. Nu stiu ce m-as fi facut fara Larisa sincera sa fiu, multumesc mult! >:D<

***

M-am hotarat sa citesc aceasta carte la recomandarea lui Cassidy, o booktuber-ita geniala. Si eram singura ca o sa-mi placa.

Si mi-a placut. Mult.

Rezumat: „Nu existau surprize în Gatlin County. Eram practic în mijlocul ţării nicăieri. Cel puţin aşa credeam. Ce tare mă înşelam! Exista un blestem. Exista o fată. Şi, în final, va exista şi un mormânt.” Dragoste încă din prima clipă… Încă înainte să o fi zărit pentru prima dată, ea i-a bântuit visele: Lena, fata cea nouă de la şcoala lui Ethan. Lena, fata cu părul negru şi ochi verzi, Lena, cea care locuieşte în Ravenwood, vechea plantaţie pe care toţi cei din Gatlin o ocolesc, toţi cu excepţia lui Ethan. Lena, de care Ethan se va îndrăgosti fără scăpare. Dar Lena este urmărită de un blestem, pe care ea încearcă să îl ascundă cu orice chip. Ea este o Caster, provine dintr-o familie de vrăjitoare şi la a şaisprezecea aniversare, ea va fi chemată. Atunci se va decide dacă ea va fi o vrăjitoare a luminii sau o vrăjitoare a întunericului… Ethan ştie că nu are de ales, lui îi este scris să o iubească pe Lena pe vecie. Dar va putea ea să-i rămână alături indiferent cărei părţi îi va aparţine?

Personaje: Un lucru care m-a fermecat la aceasta carte, a fost faptul ca este relatata din punctul de vedere al unui baiat. Este prima carte pe care am citit-o in genul acesta, si pot ce pot sa zic este: GNFJSHDFGHKFGJDFGDGH DA.

Baiatul nostru, Ethan Wate, m-a fermecat inca de la primele pagini. Ma regasesc extrem de mult in el, exceptand faza cu popularitatea. :)) Si apreciez faptul ca Ethan nu este un tip ‘drop-dead-gorgeous’ si plin de calitati si perfect si blablabla. Enough of that. Personajul este unul realist, lucrde care, oh gosh, avem nevoie in atat de multe carti.

In privinta Lenei am avut dubii la inceput, insa am scapat de ele pe parcursul romanului. Aminteste putin de Bella din Amurg (putin am spus!), numai ca ea este mult mai badass si okay.

Personajele precum Amma sau Macom au fost g-e-n-i-a-l-e. Uh, o iubesc pe Amma okay. Si nu pot sa-l uit pe Boo Radley, care m-a facut sa plang in ultimu’ hal. Uh.

Actiune: Cartea m-a prins de la prima pagina. Nu pot spune ca are o actiune foarte alerta, insa e nici nu vrei sa aiba. Mi-a placut sa ma cufund in viata lui Ethan, sa-i stiu gandurile, sa vad relatia celor doi evoluand.

Oh, si plotul e atat de bine facut. Adica, povestea e chiar inteligenta si captivanta.

Sfarsit: Cred c-ar trebui sa elimin ‘rubrica’ asta. N-am idee ce-as putea spune.

Cartea se sfarseste fara atacuri de inima :D, dar care iti da de inteles ca big things are yet to come. Mor de nerebdare sa citesc urmatoarea carte. M O R. Vad ca cartea a fost publicata acum aproximativ un an, si nici acum nu avem un volum doi. 😦 Sper sa nu renunte la seria, e GENIALA.

Trailer-ul oficial al cartii:

Ahhh, cat de bine arata trailer-ul. ❤ Imi plac actorii, nu-s niste super-modele, si se potrivesc perfect personajelor.

Comandati A 16-a luna de aici.

 

9 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Oct 10, 2012 @ 16:44:21

    Cu placere si multumesc pentru ca:
    1. Ai incredre in mine
    2. imi spui Larisa (exista doar vreo 3 oameni care imi spun asa,printre care si tu si le multumesc enorm pentru acest lucru)

    Răspunde

  2. Rose ღ
    Oct 10, 2012 @ 18:40:07

    Cat de mult mi-a placut recenzia ❤ O s-o citesc si eu. Promit 🙂

    Răspunde

  3. This gay is my boyfriend
    Oct 21, 2012 @ 18:33:44

    In momentul asta am o lista in fata pe care-mi notez cartile pe care trebuie sa mi le cumpar .Am trecut cele doua carti din Altfel de ingeri si acum a-16-a luna :))
    Nici eu nu am mai citit o zarte din punctul de vedere al unui baiat deci trebuie sa fie destul de interesant

    Răspunde

  4. Denisa
    Oct 21, 2012 @ 20:37:17

    Am citit a 16-a luna si mi-a placut foarte mult:x:x
    Finalul nu prea mi-a hranit setea de povesti ca sa zic asa:)))))
    M-am tot uitat prin librarii dupa o continuare insa nu am vazut:(
    Am vazut pe pagina ta ca acum citesti Ingerul noptii.Da-mi voie sa spun ca e absolut geniala cartea!:X:X
    Si dupa ce o termini ai putea sa citesti Crescendo, continuarea cartii Ingerul noptii. :x:x Eu astept sa apara a 3-a carte, continuarea la a 2-a pentru ca aceste carti sunt preferatele mele 😀

    Răspunde

  5. black angel
    Oct 30, 2012 @ 18:04:09

    Am citit cartea si chiar mi-a placut dar nu pot spune ca este preferata mea…
    Oricum as citi cu placere continuarea;)

    Răspunde

  6. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:47:37

    de mult am vazut cartea prin librarii dar am ocolit-o!si ce rau imi pare acum!mi se pare f interesanta!trebuie neaparat,dar neaparat sa o am!

    Răspunde

  7. paunaoana
    Noi 04, 2012 @ 18:26:34

    imi place la nebunie trailerul e incendiar.sigur s-ar face un film bun dupa carte.cat mi-as dori s-o citesc…

    Răspunde

  8. krisszu95shinny
    Noi 06, 2012 @ 06:04:46

    seria asta e superba ..am tot auzit lucruri frumoase despre ea

    Răspunde

  9. Sandy
    Noi 11, 2012 @ 11:16:55

    Am auzit multe pareri conmtra despre aceasta carte, insa cred ca o sa-i dau o sansa. Sper sa-mi placa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

