Send help!

-UPDATE-

Si… we have a winner! :)) Bine, nu stiu acum cat de castigatoare e, insa tin sa-i multumesc mult pentru ca se ofera sa ma ajute si >:D<. Asadar, larisaoana este noua mea ‘colega’, hihi. Bun venit! 🙂

Buna, dragilor. Ce mai faceti? 🙂

Eu nu prea bine, sa fiu sincera, ugh. Nu stiu daca ati observat… insa postarile s-au mai rarit in ultimul timp, si-mi pare foarte rau. Ca de obicei in aceasta perioada, de vina este scoala.

Ma trezesc in fiecare dimineata la 5.30 si ajung acasa pe la 3 si ceva. Cum vin ma apuc de teme si de tocit, su gata ziua! Nu stiu cum e prin alte scoli/licee, insa la noi e nebunie curata. Avem teme kilometrice (si nu glumesc!) si de invatat, nici nu mai mentionez. Okay, poate are legatura si profilul la care sunt, dar tot e infiorator ce se intampla. O sa ajung la depresie, zau.

Acum, problema este alta. N-am venit aici sa discut despre temele mele. Am venit sa fac o propunere.

Am nevoie de ceva ajutor cu blogul. Initial, voiam sa ma ocup singura de blogusor, insa lucrurile devin foarte grele pe cont propriu. Mai ales in acesta perioada.

Asa ca apelez la voi, iubitorii de carti la fel ca mine. Stiu ca va cer mult. Si ca probabil n-o sa se inghesuiasca lume. Adica, sper sa am cel putin o persoana bine-voitoare. Sper.

Daca doriti mai multe informatii si vreti sa ‘colaboram’, va rog sa-mi trimiteti un mail la adresa blooberies@yahoo.comsi vorbim.

Va rog sa-mi dati o mana de ajutor. Macar incercam, sa vedem ce iese. Daca aveti intrebari, lasa-ti un comentariu mai jos si vorbim!

7 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Oct 06, 2012 @ 11:52:39

    Tare-asi vrea sa te ajut, dar si eu sunt in aceasi situatie cu blogul meu *nou nascut* Si eu sunt prinsa in teme si invatat de nu mai pot. Sunt sigura ca vei reusi sa o scoti la capat 🙂

    Răspunde

  2. larisaoana
    Oct 06, 2012 @ 12:18:41

    Eu sunt binevoitoare sa te ajut, doar ca nu stiu daca vrei tu.
    Adica, nu am prea multa experienta si mnah:|
    Totusi, poti vedea un mic ajutor in mine.

    Răspunde

  3. Denisa
    Oct 24, 2012 @ 19:02:16

    Nu iti face griji, pentru ca sunt sigura ca te descurci mai ales ca acum posteaza si Larisoana:x Asa e cu liceul e greu si la mine la fel dar viata merge inainte :X

    Răspunde

  4. Trackback: Unde-i Mada si simpla palavrageala… | Madalina's Bookworld

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

