Recenzie: Bal mascat (Sange Albastru #2) de Melissa de la Cruz

Nu ma prea tragea inima sa citesc cartea asta, sincer vorbind. Desi mi-a placut mult primul volum, trecuse deja prea multa vreme de cand il citisem si imi cam disparuse cheful. Trebuie sa-i multumesc prietenei mele care m-a convis sa-i dau o sansa, si oh Doamne. FDHJHKSGSG.

Rezumatul oficial: Schuyler van Alen doreste o explicatie legata de misterioasele morti care au avut loc in radurile tinerilor vampiri. Impreuna cu Oliver, cel mai bun prieten al ei, Schuyler calatoreste in Italia cu speranta de a-l gasi pe singurul om care o poate ajuta – bunicul ei. Intre timp, la New York, pregatirile sunt in toi pentru Balul Celor Patru Sute, o petrecere exclusivista gazduita de cei mai bogati, puternici si neumani – o gala a celor cu sange albastru. Dar adevaratele pericole apar la after-party, un bal mascat organizat de sireata Mimi Force. O revelatie, ascunsa in spatele mastilor, va schimba cursul destinului unui tanar vampir pentru totdeauna. Plin de glamour, suspans si folclor cu vampiri, acest al doilea episod din saga Sange Albastru isi va lasa cititorii insetati sa afle mai mult.

Personaje: Mi-au placut mult mai mult personajele in aceasta carte, au fost mult mai bine conturate si usor de placut. Jack inca mai trebuie definit un pic, imi e greu sa-i inteleg personalitatea cateodata.

Mimi e geniala – the perfect bicht :D. Bliss a inceput sa-mi intre pe sub piele si acum mi se pare chiar draguta tipa.

Schuyler mi-ar fi placut sa fie un pic mai complexa ca personaj, avand in vedere ca ea este protagonista, insa e okay si asa. 🙂

Actiune: Desi cartea nu a avut atat de multa actiune, a fost o lectura absorbitoare si usurica. Dupa primele 50 de pagini, n-am mai putut lasa cartea din mana. 🙂

Sfarsit: O Doamne. Cred ca volumul asta a fost decat un prequel usurel pentru ceea ce urmeaza. La sfarsit am fost ceva gen: ‘Cum? C’mon, de aici incepe cea mai buna parte!’ argh.

Revelatii, beware, I’m coming to get you! 🙂

RATING:

Comanda cartea de aici.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Pauna Oana
    Oct 21, 2012 @ 12:49:17

    foarte interesanta povestea.increngatura asta de povesti,de mister postata in inima italiei mi se pare ca face un subiect bun de carte.Merita citita!!!imi place cum scri recenziile;)

    Răspunde

  2. Denisa
    Oct 24, 2012 @ 19:06:08

    Am vazut cartea in librarie dar sincera sa fiu nu prea m-a atras 😦

    Răspunde

  3. Cipryan
    Oct 30, 2012 @ 16:22:57

    Poveste de dragoste interzisa , putina tradare aici , niste suspans si pericol acolo si uite o continuare de succes la serie.A fost frumoasa.Melissa nu m-a dezamagit cu acest volum chiar deloc.Dupa cum spuneam , una dintre seriile mele preferate.

    Răspunde

  4. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:49:50

    am si vol 2 dar este in fundul listei la rand…sper sa ajung sa o citesc pana nu se dezintegreaza =)))))=))

    Răspunde

  5. krisszu95shinny
    Noi 04, 2012 @ 07:44:03

    Deci in primul rand imi place foarte mult recenzia , punctajul tau este adorabil si putin delicios asa multe prajiturele ..Imi place foarte mult coperta cartii , ador scriitoarea, dar eu personal nu am citit seria aceasta deci nu stiu careva fi modul in care eu voi percepe aceasta carte.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

