Recenzie: Tradari (Altfel de ingeri #2) de Lili St. Crow

Si uite-asa mai adaug inca o serie preferate pe lunga mea lista de favorite. 🙂

Rezumat oficial:

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Sărmana Dru… Părinţii ei au dispărut cu multă vreme în urmă. Graves, prietenul ei cel mai bun (şi singurul!), a fost muşcat de un vârcolac. Şi tocmai a aflat că sângele care îi circulă şi ei prin vene nu este în totalitate uman. Christophe, misteriosul şi chipeşul ei salvator, o ţine ascunsă la o şcoală secretă pentru djamphiri şi vârcolaci adolescenţi. O problemă ar fi că Dru este singura fată de acolo. Vestea proastă: instinctul ucigaş îi spune că unul dintre colegi vrea să o vadă moartă.

Cu toţi ochii aţintiţi asupra ta, să descoperi un trădător în Ordin nu e tocmai un lucru care poate rămâne fără urmări…

Personaje: Well, sincera sa fiu, Dru mi se parea mai invincibila in prima carte. In Tradari svetocha noastra a facut multe chestii reckless (care sunt de inteles, ca doar e-un personaj fictiv, deh). Nu mi-a placut faptul ca se inghesuiau toti sa o apere si ii ignorau deciziile. Bad move right there. Chestia care-mi placea la Dru era faptul ca era stapana pe ea (sau cel putin dorea sa para) si ca nu avea novoie de ajutorul niciunui baiat. Eh, nu atat de mult.
Mi s-a parut un picut mai … slabuta (?) in aceasta carta, dar per total, tot bad-ass ramane.

Graves m-a cam derutat cu toata indepartatea fata de Dru intr-un minut, iar in al doilea isi dadea sufletul pentru ea. Cert e ca-mi place de tip, hihi. Nu mai are izul ala goth care-mi tot dadea batai de cap la inceput. Have a muffin, doggie.

Christophe continua sa fie misteriosul si irezistibilul djampir care te face sa suspini la fiecare replica. Sincer nu stiu daca-l prefer mai mult pe el sau pe Graves. Imi plac ambii in mod absolut egal. 😀

Actiunea: Ca si in cartea trecuta, si acest volum a fost plin de rasturnari de situatie si momente care te faceau sa-ti smulgi parul din cap. Serios. Mi se pare incredibil de intensa seria asta.

Sfarsit: Ceva mai ‘linistit’ ca cel din cartea trecuta. Adica, am terminat cartea simtindu-ma partial linistita, si fara nevoia imediata de a o devora si pe a treia in secunda urmatoare. Anyway, recomand seria din toata inima!

RATING:

Comanda Tradari de aici.

10 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Sep 29, 2012 @ 09:46:00

    Eu am inceput seria pentru ca imi era prea dor de Rose din AV si ma gandeam ca poate Dru ii va putea tine locul :3 Ador recenzia ❤

    Răspunde

  2. larisaoana
    Sep 29, 2012 @ 10:27:17

    E superba (recenzia)<3
    Momentan, totul mi se pare superb, tocmai mi-am comandat Instrumente Mortale volumele 2 si 3 si sunt foarte happy, nu prea mai gandesc rational:))

    Răspunde

  3. Denisa
    Oct 24, 2012 @ 19:11:18

    Frumoasa recenzie:x
    Felicitari 😡

    Răspunde

  4. black angel
    Oct 30, 2012 @ 18:01:25

    Felicitari pentru recenzie:)
    Abia astept sa citesc si eu cartea!

    Răspunde

  5. Addicted
    Oct 31, 2012 @ 17:16:54

    Cum primul volum mi-a placut mult l-as fi inceput pe al doilea, dar momentan nu-l am. M-ai facut si mai curioasa. ;))

    Răspunde

  6. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:57:50

    pare o carte destul de interesanta.si ai dreptate!in vol 1 parea mai interesant.dar oricum …nu se indragosteste de nimeni?

    Răspunde

  7. paunaoana
    Noi 04, 2012 @ 18:42:02

    frumoasa recenzie,sigur cartea e foarte buna!

    Răspunde

  8. krisszu95shinny
    Noi 06, 2012 @ 06:03:12

    Hm sincera sa fiu am vazut cartea pe undeva pe la Real , partea dragutza a fost ca marimea cartii m-a socat adica volumele erau micute ..oricum este o serie dragutza cu un personaj foarte incurcat

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

