Recenzie: Altfel de ingeri (Altfel de ingeri #1) de Lili St. Crow

Am terminat ambele carti acum cateva zile si ..WOW. Imi place mult, mult seria. Si despre ea am auzit chestii nasty, insa pe mine chiar ma prins. Dru este badass, ok.

Rezumat oficial:

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

Personaje: Dru e geniala! Si foarte bad-ass. E un personaj feminin foarte puternic, exact cum imi place. Bine, sa nu intelegi ca e insensibila si aroganta, prin chestia asta. Personajul lui Dru este unul foarte bine echilibrat. 🙂

Pe Graves nu l-am placut. Din prima. Insa pe la jumatatea cartii, BOOM. M-am atasat iremediabil de micutul nostru print goth. E un adorabil.

Christophe.. ei bine, e Christophe. La inceput parea prea infumurat pentru gustul meu. De cele mai multe ori, imi trebuie ceva timp sa diger personajele, sa ma obisnuiesc cu ele si personalitatea lor, sa le descopar cu adevarat. Asta a fost cazul si aici.

Intr-un final insa, m-am indragostit de toate personajele. 🙂

Actiune: Foarte alerta, cu multe rasturnari de situatie si ‘drame’, daca asa vreti sa le numiti. De cele mai multe ori nici nu te lasa sa digeri bine ce tocmai s-a intamplat, ca buf, se mai intampla ceva. Lucru ce mi-a placut. Exista si romance, insa atat cat trebuie. Imi place faptul ca relatiile dintre personaje se dezvolta pe parcurs, incet, amplificandu-se pe masura ce avsansam in serie.

Sfarsit: C’mon! Da’ mai vreau. Eh, daca nu aveam si a doua carte langa mine, cred ca I woud’ve gone mad. Sfarsitul se mentine in acelasi ton, destul de alert, partial lasat in aer. 😀 In orice caz, cartea merita. Mult de tot.

Comanda cartea de aici.

14 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Sep 26, 2012 @ 18:22:20

    Mi se pare superba! Zilele viitoare voi merge sa imi cumpar Instrumente Mortale, ca sa stii ca m-ai lasat convinsa.
    Te astep la primul concurs de pe blogul meu: http://oanabooks.wordpress.com/2012/09/26/scuze-concurs/

    Răspunde

  2. Rose
    Sep 27, 2012 @ 07:12:57

    Si eu iubesc seria <33 Dar volumul II ramane favoritul meu. Team Cristophe =D
    Odododo, ce iubibile sunt prajituricile de la rate :X

    Răspunde

  3. Rose
    Sep 28, 2012 @ 05:48:15

    Am zis volumul II? Am vrut sa zic 1 🙂

    Răspunde

  4. Lexy
    Oct 21, 2012 @ 15:50:23

    Hmm, acest prim volum nu m-a incantat prea tare. Sper ca urmatoarele sa fie mai bune 🙂

    Răspunde

  5. This gay is my boyfriend
    Oct 21, 2012 @ 18:28:21

    Nu am citit cartea insa dupa recenzia ta imi dau seama ca am nevoie cu disperare de ea .
    Am tot inailnit in carti genul de fete cuminti si curajoase etc .dar nu ca si Dru adica badass :)) Chiar trebuie sa mi-o cumpar si eu .
    Cate carti sunt in serie ?

    Răspunde

  6. Denisa
    Oct 24, 2012 @ 19:31:22

    Lumea Reală e un loc înspăimântător
    Sunt total de acord 😀

    Răspunde

  7. Cipryan
    Oct 30, 2012 @ 16:13:49

    Sincer , nu tare am fost incantat de acest prim volum.Nu stiu de ce…poate m-am asteptat la altceva.Poate poate volumul 2 o sa fie mai frumos desi nu prea imi vine sa-l citesc.

    Răspunde

  8. black angel
    Oct 30, 2012 @ 17:58:41

    De cand vreau sa citesc cartea asta…..dar am tot amanat-o:(
    Cu siguranta imi voi face timp pentru ea;)

    Răspunde

  9. ioana alexandra
    Oct 31, 2012 @ 17:13:54

    mi-a placut foarte mult primul volum, al doilea e chiar si mai bun!
    Dru este foarte tare si abia astept sa apara si volumul trei sa vad ce mai face in continuare:)

    Răspunde

  10. Addicted
    Oct 31, 2012 @ 17:16:14

    Am terminat si eu ieri cartea si mi-a placut tare mult:x, chiar a reusit sa ma surprinda.

    Răspunde

  11. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:53:03

    oare de ce se numeste altfel de ingeri daca nici nu e vb de ingeri in carte?oricum este una f antrenanta si cred ca te tine cu sufletul la gura dupa cum mi-a povestit prietena mea

    Răspunde

  12. littleperfect
    Noi 03, 2012 @ 21:30:54

    Tanjesc dupa cartea asta ! Am auzit atat de multe lucruri bune despre ea incat nici nu-mi trece prin cap ca e altfel!

    Răspunde

  13. krisszu95shinny
    Noi 04, 2012 @ 07:51:17

    Nu am auzit despre aceasta serie foarte multe lucruri, poate pentru ca ma omis eu sa aflu cateva lucruri, dar imi place foarte mult ideea acestei serii si poate o voi comanda si eu 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

