Back to school…

Salut! *yawns* Tocmai ce-am ajuns acum cateva ore de la scoala si deja mor de oboseala. Si m-am trezit la 8. Da’ de maine cand la 5.30 trebuie sa fiu up? Zombii o sa scrie pe mine anul asta ugh.

Prima zi de scoala n-a fost mare experienta pentru mine.

Cum am ajuns pe portile liceului am auzit doza zilnica de insulte, bine, nu adresate mie da’ still, aceleasi fete increzute si ‘smechere’ si TONE de profesori bosumflati.

Okay, okay. Eu am parte de unii dintre cei mai bad-ass profii din liceu, de care sunt foarte mandra, haha. Asa, ca sa ma laud. 😀

Gosh, da’ chiar ca mi-e somn.

Anyway, inceperea scolii pentru mine reprezinta din nou stres total in fiecare zi, nopti nedormite, dureri de cap, aditatie si oboseala. N-am de ce sa mint.

In orice caz, ne-asteapta un an foarte incarcat in fata, asa ca sa-i dam bice, shall we? 🙂

Voi cum v-ati simtit astazi? Muriti si voi de oboseala la fel ca mine? :))

 

9 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Sep 17, 2012 @ 12:40:24

    La mine a fost ceva nou, fiind in clasa a 9a 🙂 Sper sa nu o dau in bara, desi imi v-a lua ceva pana sa ma obijnuiesc cu profii de acolo. Momentan e bine – si sper sa ramana asa 🙂

    Răspunde

  2. larisaoana
    Sep 17, 2012 @ 12:46:58

    A fost aproapre ca in anii trecuti, doar ca s-au schimbat directorii, ne-a fost schimbata diriginta, avem profi noi si am avut parte de o veste trasnet dimineata, la festivitatea de premiere, ne-au spus ca cei din 5-8 trebuie sa vina la ora 1, stau o ora cu diriginta si dupa fac ore obisnuite. Am ramas 😐
    Dar, am reusit noi sa stam doar ora aia cu diriginta (dirigintie) si apoi, ora care o aveam o preda ea. Am mai stat ora aia si dupa am rugat-o sa ne lase sa plecam si ne-a lasat. Si asa au scapat nebunii din 7B inaintea celorlalti:D:))

    Răspunde

  3. larisaoana
    Sep 17, 2012 @ 12:51:56

    7D*

    Răspunde

  4. Rose
    Sep 17, 2012 @ 15:37:56

    Acelasi sentiment. :[ Daca colega mea de banca n-ar fi asa Jace-ista ca mine, as muri.

    Răspunde

  5. Denisa
    Oct 24, 2012 @ 19:50:55

    Cat nu imi plac cuvintele back to school

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

