Anunt.

Salut! Am de facut un anunt.. in legatura cu concursul in desfasurare pe blog. Sunt cam dezamagita. Ma asteptam sa particepe ceva mai multe persoane. Pana acum nu s-au inscris decat 2 cititori, numar extrem de mic.

In opinia mea, pentru ca un concurs sa fie cat de cat valid, este nevoie de cel putin 5 persoane. Acum, daca pana in data de 15 septembrie nu se mai inscriu cel putin 3 persoane, ma simt nevoita sa anulez concursul.

Va rog sa nu va supararati! Va asigur ca pe viitor, cand vor fii mai multi cititori si blogul va fi capatat ceva mai multa vechime, vor fi mai multe concursuri iar intrarile pe care le-ati acumulat pana acum va vor fi inapoiate.

Asadar, sa speram ca situatia se va mai ameliora in urmatoarele 3 zile.

Va rog sa-mi intelegeti si respectati decizia. Daca aveti nelamuriri, lasa-ti un comentariu mai jos si va raspund. 🙂

6 comentarii (+add yours?)

  1. Smiling Miss
    Sep 12, 2012 @ 10:38:32

    Eu am văzut că nu s-au înscrie decât 2 cititori și am fost destul de intrigată de situație. Părerea mea este că nu ai promovat blogul suficient de mult. Asta trebuie să faci acum până pe 15. Caută orice blog de carte pe care-l cunoști(de fapt orice blog e bun) și fă-ți reclamă pe el. Invită lumea la concursul tău. Pentru că blogul e f. frumos, concursul, de asemenea.
    Trebuie să muncești și tu puțin ca să ai realizări, din păcate. Și eu am fost dezamăgită când am văzut că nu s-au înscris inițial multe persoane la concursul meu de pe My mother’s Work(ți-am dat linku), dar am căutat eu oameni și a mers.
    Sper să te fi ajutat sfaturile mele:) Te pup. O zi frumoasă-ți doresc!

    Răspunde

  2. larisaoana
    Sep 12, 2012 @ 13:20:07

    Sunt total de acord cu Smiling Miss. Sa speram ca nu va fi nevoie sa amani concursul;)) Mult succes!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

