Recenzie: Sange Albastru de Melissa de la Cruz

Am citit primul volum al acestei serii prin iarna, si a fost chiar okay. Aveam rezerve la inceput, da. Insa au disparut repede pe masura ce ma adanceam intre paginile cartii. 🙂

Rezumat oficial: In mijlocul familiilor din elita newyorkeza se ascunde o societate secreta de americani celebri ai caror stramosi au ajuns in Lumea Noua calatorind pe corabia Mayflower. Membrii acesteia sunt puternici si bogati – si, in realitate, nu sunt fiinte umane. Sunt cei cu Sange Albastru, un stravechi grup de vampiri. Schuyler Van Alen nu s-a integrat niciodata la Duchesne, o scoala particulara de prestigiu din New York. Prefera sa poarte haine lalai si vintage in locul toaletelor de la Prada si perlelor afisate de colegele ei; in plus, locuieste impreuna cu bunica sa, o persoana retrasa, intr-o vila in care mai razbate inca fastul vremurilor de odinioara. Schuyler este o singuratica… si este fericita asa. Dar cand implineste cincisprezece ani, viata i se schimba dramatic. Isi descopera un intreg mozaic de vene albastre pe brate si incepe sa aiba pofte nebanuite… de a devora carne cruda. Pe de alta parte, moartea misterioasa a unei colege de la Duchesne ii bantuie gandurile. ªi ce este si mai ciudat, Jack Force, cel mai popular baiat din scoala, dintr-odata pare a fi interesat de ea. Schuyler vrea sa afle ce secrete ascund cei cu Sange Albastru. Dar nu cumva pericolul o pandeste si pe ea?

Personaje: Desi prea putin conturate, dupa parerea mea, personajele au fost dragute si cu personalitati foarte diferite, ceea ce mi-a placut. Stiu ca se zice ca aceasta serie ar fi un fel de ‘Gossip Girl cu vampiri’, lucru ce se cam potriveste haha. Insa e de bine, stati linistiti. Mi-a fost totusi cam greu sa o plac cu adevarat pe Schuyer, din motive numai de mine stiute. Stiu ca nu-i un lucru bun, insa in momentul in care citesc o carte, imi e mai usor sa ma regasesc cat de cat in personajele cartii, chestie ce nu s-a intamplat pe deplin aici. Asta nu inseamna ca nu stiu sa apreciez sau sa ajung sa iubesc o carte buna. 😀

Actiune: In aceasta carte trecutul se imbina frumos cu prezentul, insusi personajele fiind o ‘panta’ intre cele doua lumi. Mister, rasturnari de situatie, si multe scene incitante. Pe mine m-a captivat complet. 🙂

Sfarsit: Nici nu mi-am dat seama cant s-a terminat! Ah, cat vroiam volumul doi. 😦 Spre sfarsitul cartii actiunea se intensifica si atunci am savurat cuadevarat cartea.  In cateva zile pun mana si pe urmatoarele volume, vin recenziile, stay tuned! 🙂

RATING:

Puteti comanda cartea de aici sau aici.

5 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Sep 11, 2012 @ 16:17:40

    Sigur e superba cartea, mai ales daca se aseamana cu GG:))
    Iubesc GG<3

    Răspunde

  2. Cipryan
    Oct 30, 2012 @ 16:21:19

    Ohh , una dintre seriile mele favorite cu vampiri.A fost foarte frumoasa; desi am citit-o cu ceva timp in urma inca imi amintesc ca mi-a placut la nebunie.O poveste cu vampiri conturata extrem de frumos cu o actiune captivanta si personaje fermecatoare 😉

    Răspunde

  3. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:48:35

    am cartea si sper ca in curand sa apuc sa o citesc!m-a fascinat recenzia!

    Răspunde

  4. littleperfect
    Noi 03, 2012 @ 21:27:36

    Descrierea ma atrage. Mai ales pentru ca e o carte cu vampiri. Iubesc cartile astea. Chiar ieri am fost la librarie. Nu am gasit-o, dar voi mai incerca. Trebuie sa o am. ❤

    Răspunde

  5. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:00:34

    Ai spus foarte frumos despre aceasta carte 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

