Recenzie: Gazda de Stephenie Meyer

Nu stiu ce parere aveti despre Twilight, insa mie cartile mi s-au parut destul de okay. N-a zis nimeni ca trebuie sa fie capodopera ca sa fie buna o serie. Anyway, Stephenie, indiferent de ce s-ar spune, stie sa scrie. Si chiar foarte bine.

Am iubit Gazda cu fiecare celula din corp, serios. M-a facut sa plang, sa rad, si sa ma implic emotional mult mai mult decat imi planuisem. Categoric una din cartile mele preferate ever. 🙂 Plus ca vine si-un film, care-l are in distrubutie pe Max Irons. Pe care il ador. Uh.

Rezumat oficial: Melanie Stryder refuza sa se stinga. Lumea noastra a fost invadata de un dusman invizibil. Oamenii devin gazde pentru acesti invadatori, mintile le sunt luate, in timp ce corpurile lor raman intacte si isi continua vietile, aparent neschimbate. O mare parte din omenire a cedat. Cand Melanie, unul dintre putinii oameni salbatici in viata, este capturata, are convingerea ca i-a sosit sfarsitul.

Wanderer, sufletul invadator care a intrat in corpul lui Melanie, a fost avertizata despre provocarile cauzate de trairea in corpul unui om: emotiile covarsitoare, multitudinea de simturi, memoriile prea clare. Dar mai era ceva dificil, ceva la care Wanderer nu se astepta: vechiul chirias al corpului refuza sa renunte la posesiunile mintii ei. Wanderer ii pune la incercare gandurile lui Melanie, sperand sa descopere locurile pe unde se ascund restul de oameni rezistenti. In schimb, Melanie ii umple mintea lui Wanderer cu viziuni despre barbatul pe care il iubeste Jared, un om care inca isi duce traiul in clandestinitate. Incapabila sa se desparta de dorintele corpului lui Melanie, Wanderer incepe sa tanjeasca dupa un om a carui demascare facea parte dintre insarcinarile ei.

Cand fortele exterioare le transforma pe Wanderer si pe Melanie in aliate, ele se pregatesc sa plece in cautarea omului pe care ambele il iubesc, cautare ce se dovedeste a fi periculoasa si nesigura. Una dintre cele mai de succes scriitoare din ziua de azi, Stephenie Meyer, autoarea faimoasei serii Amurg, ne ofera un roman de neuitat despre perseverenta iubirii si despre ce inseamna sa fii om.

Personaje: Per total, personajele sunt okay. Am indragit-o mult pe Wanda, sufletul care ‘pune stapanire’ pe Melanie. Melanie, pe de alta parte, a avut momente in care n-a fost foarte pe gustul meu. Dar eh, fata avea motive, luand in vedere situatia de fata…

Jared, um, iubitul lui Melanie -intr-un fel- are si el momente in care ma cam irita. Momente, am zis. Jared o sa fie jucat de adorabilul de Max YAYAYAYAY. Vorbim alta data despre asta, cand iese filmul, hihi.

Ah, si n-am cum sa uit de Ian, de care n-ai cum sa nu te indragostesti. si pe care il prefer in favoarea lui Jared.

Actiune: Well, subiectul abordat de Stephenie in aceasta carte face practic imposibil ca plot-ul sa fie plictisitor. Avem niste informatii super-ingenioase despre ehm, sa le spunem, noii nostrii locuitori.

Cartea este destul de voluminoasa, depasind 600 de pagini, insa n-o sa va plangeti nicio clipa. 😀 Eu as mai fi dorit sa mai tina inca atat, haha!

Se intampla o gramada rasturnari de situatie, iar unele scene pur si simplu iti fac inima praf. Uh, cried like a baby.
Exista si un triunghi amoros, insa nu stiu sigur daca asta e denumirea corecta… e cam complicat, to be honest. Anyway, daca se poate numi triunghi amoros, e unul din cele mai bune citite de mine pana acum. 😀

Sfarsit: Lasandu-ne visand la o continuare. Practic, Gazda ar fi trebuit sa fie doar o singura carte, insa Steph se pare ca si-a schimbat parerea, si bine a facut. Iubesc cartea, si o a doua e mai mult decat bine-venita! Finalul ala prea o cerea, sincer. 😀

Comandati cartea de aici sau aici. Recomand cu caldura, un must! 🙂

Trailer-ul oficial al filmului:

RATING:

8 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Sep 08, 2012 @ 18:10:26

    Oh, eu am citit anu’ trecut vreo 40 de pagini si mi-am zis sa las povestea pe mai tarziu, ca mi se parea prea complicata ;)) Vara asta n-am putut sa incep, ca aveam o lista prea mare de carti in asteptare sii.. da :)) Recenzia e superba <33 O sa citesc si eu cartea inainte sa apara filmul, claar 😀

    Răspunde

  2. larisaoana
    Sep 09, 2012 @ 12:44:53

    Daca te face sa plangi, atunci e superba. Eu iubesc orice carte ma face sa plang:D

    Răspunde

  3. Pauna Oana
    Oct 21, 2012 @ 12:47:01

    foarte foarte interesanta.nimeni nu are dreptul sa se joace cu mintea omului,cu amintirile sale.nu as vrea sa devenim atat de avansati incat oricine sa-mi poata citi gandurile,ar fi oribil.Imi place cartea!!!chiar are substanta…

    Răspunde

  4. This gay is my boyfriend
    Oct 21, 2012 @ 18:42:37

    Si eu m-am indragostit de cartea asta .Chiar voiam sa intreb daca cumva este vorba si despre un film facut despre care ,asa auzisem si ma intrebam daca nu cumva auzisem prost 😀

    Răspunde

  5. ioana alexandra
    Oct 31, 2012 @ 17:11:59

    mi-a placut seria Twilight si m-a placut si Gazda. Stephenie Meyer stiu cu siguranta cum sa scrie o carte de succes
    abia astept si filmul, sunt foarte curioasa cum o sa iasa

    Răspunde

  6. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:43:19

    e destul de interesanta gazda.personajele deja m-au cucerit!la inceput am crezut ca cel care i-a posedat corpul a fost barbat.=)))))oricum vreau sa o citesc

    Răspunde

  7. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:05:23

    Si eu mi-as dori ca unele carti sa nu aiba continuari pentru ca nu prea stiu sa am rabdare :)))

    Răspunde

  8. krisszu95shinny
    Noi 06, 2012 @ 06:07:29

    Este superba cartea asta ..si pe mine ma asteapta pe birou si urla cudisperare sa o citesc …regret doar ca nu ma timpul necesar sa o fac

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

