Recenzie: Orasul de Sticla (Instrumente Mortale #3) de Cassandra Clare

OH MY GOD. Seria Instrumente Mortale (cat si Dispozitive Infernale) a devenit una dintre preferatele mele ever. Aboslit superba cartea, n-am nimic de adugat. In afara faptului ca sunt obsedata de serie.

Rezumat oficial: Ameninţaţi de haosul unui război, vânătorii de umbre trebuie să se hotărască dacă vor lupta alături de vampiri, vârcolaci şi celelalte creaturi din Lumea de Jos, sau împotriva lor? Între timp, Jace şi Clary au şi ei de luat o decizie dificilă: să dea sau nu curs iubirii care-i leagă, deşi ştiu prea bine că este o iubire interzisă?

Pentru a-i salva viaţa mamei sale, Clary trebuie să plece în Oraşul de Sticlă, locul de origine al vânătorilor de umbre – chiar dacă asta înseamnă să încalce Legea şi să rişte moartea. Mai grav este că Jace se opune acestui plan, iar Simon este aruncat în închisoare de către vânătorii de umbre, care îşi au bănuielile lor cu privire la acest vampir imun la lumina soarelui. Din fericire, Clary îşi găseşte un aliat — în persoana misteriosului Sebastian, care nutreşte o stranie atracţie faţă de ea. Valentine îşi adună în acest timp o armată de demoni, dar vor reuşi oare locuitorii din Lumea de Jos şi vânătorii de umbre să uite de vrajba dintre ei şi să-şi unească forţele pentru a o înfrânge?

Personaje: Cred ca deja stiti ca eu pur si simplu ador cam toate personajele acestei carti. Okay, am avut unele momente in care nu prea i-am inteles rolul Maiei (mhm, nu-s mare fan Maia tbh), si Jace, as always, m-a facut sa-mi vina sa ma dau cu capul de o caramida. Pe el sa-l dau, actually. Apar cateva personaje noi in cartea astea care-s foarte bine venite (FOARTE FOARTE). Aveti grija pe cine placeti, atat va spun. 😀

Actiune: Actiunea are loc in Idris de data aceasta, ceea ce e un lucru bun, mi-a placut admosfera care s-a creat in afara New York-ului. Ca si in celelalte carti, actiunea este alerta, intamplandu-se MULTE lucruri. Imi place stilul asta al Cassandrei, fatei ii place sa ne dea palpitatii in fiecare capitol. You go, Cassie! 🙂

Sfarsit: Perfect. Eu insa, sincer vorbind, n-as fi vrut ca seria sa se termine acolo. Inca mai sunt cateva lucruri nelamurite (?), asta cel putin din punctul meu de vedere. MOR de nerabdare sa citesc si urmatoarele volume, ma tenteaza ideea de a le citi in engleza, so stay tuned, s-ar putea sa postez si recenziile pentru urmatoarele volume cat de curand! 😀

RATING:

Comandati cartea de aici. Serios, chiar. Nu mai asteptati, cumparati-o adota!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Sep 08, 2012 @ 18:04:26

    Aww, deja l-ai terminat? O.o Ador recenziaa ❤ Eu mai am un pic si termin volumul 2. Uhm, a trebuit sa ma despart de el cand am plecat in tabara, dar promit solemn ca nu-l las in pace noaptea asta pana nu-l termin. Jaaaaceee <33

    Răspunde

  2. larisaoana
    Sep 09, 2012 @ 12:33:49

    Cred ca o sa comand primul volum luna viitoare (sper sa nu fie multe reduceri ca sa imi distraga atentia de la acesta)

    Răspunde

  3. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 19:08:54

    sunt curioasa in privinta iubirii interzise.pana la urma s-au cuplat?in rest cartea e destul de ok

    Răspunde

  4. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:20:37

    Nu imi place cand iubirile sunt interzise [-(

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

