Concuuuuuurs.

Hey, dragilor! Ce mai faceti? Citind vreo carte, sper. 😀

Am decis ca era timpul sa organizez si eu un concurs, asa ca sper ca o sa va placa. 😀 Am de dat cartea ‘Adevar sau Provocare’, volumul doi al seriei Jocul Minciunii de Sara Shepard. 🙂

Acum vin cateva ‘conditii’, nu va speriati, sunt usoare.

Cerinta obligatorie:

  • Urmariti blogul prin e-mail

Pentru intrari in plus:

  • Raspanditi vestea despre concurs pe blog, Twitter, Tumblr sau Facebook (+5)
  • Dati like paginii de Facebook a blogului (+5)
  • Lasa-ti comentarii la orice postare de pe blog pana acum (nu mai mult de 3 comentarii insa!) (+5/cometariu)

Pentru a va inscrie la concurs lasa-ti intr-un comentariu mai jos cu adresa de e-mail si, daca doriti si intrari in plus, cu link-ul unde ati raspandit vestea, numele cu care ati dat like paginii si numele cu care veti comenta.

Castigatorul va fi ales cu ajutorul site-ului random.org.

Daca aveti nelamuriri nu ezitati sa ma intrebati printr-un comentariu! 🙂
 Durata concursului : 2 – 15 septembrie

Succes tuturor! 🙂

8 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Sep 02, 2012 @ 14:56:45

    Email: oanalarisa00@yahoo.com
    Like cu Oana Larisuk
    Comentarii ca Larisa Oana

    Răspunde

  2. Andreea
    Sep 04, 2012 @ 18:38:46

    Nu voi participa, insa mult succes tuturor!

    Răspunde

  3. larisaoana
    Sep 10, 2012 @ 08:48:29

    Am citit acum mai atent si am o nelamurire.
    Spui ca pentru fiecare comentariu castigam 5 puncte, dar castigatorul fa vi ales cu Random. Cum vine asta? Pana la urma cu Random sau pe baza de puncte? Scuza-ma daca te-am deranjat, dar eu is mai grea de cap:D

    Răspunde

  4. Smiling Miss
    Sep 10, 2012 @ 20:38:57

    Bună!
    Am descoperit blogul tău din întâmplare. Super concursul. Am să particip și eu.
    Adresa de mail: silviutza_dragutza_08@yahoo.com
    Am răspândit vestea pe:
    Twitter: https://twitter.com/SmilingMiss08/status/245256694760886272
    și pe Tumblr: http://smiling-miss.tumblr.com/post/31286236859/concurs-super
    Like pe fb cu numele: Mymothers Work
    Numele cu care o să comentez: Smiling miss
    Mulțumim mult pentru concurs și mă bucur că am ajuns la tine pe blog.
    O zi frumoasă!

    Răspunde

  5. Smiling Miss
    Sep 11, 2012 @ 14:52:59

    A și am uitat să te invit și eu la un concurs ce-l țin pe unul din blogurile mele. Sper să poți participa.
    http://mymotherswork.wordpress.com/2012/09/06/un-nou-concurs6-26-sept/

    O zi frumoasă!:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

