Recenzie: Orasul Oaselor (Instrumente Mortale #1) de Cassandra Clare

Okaaay. Sincera, sa fiu, la inceput, nu prea intelegeam care e toata agitatia in jurului seriei asteia. Acum inteleg. Iubesc cartea. Stiu ca asta zic la fiecare recenzie, insa eu chiar ajung sa ma atasez de majoritatea cartilor pe care le citesc. Blame me all you want. :DIar Orasul Oaselor mi-a ajuns la inima. :’) Rau de tot. In ultimele capitole ale cartii am am ramas socata si pur si simplu scoateam cate un tipat odata la cateva pagini. O Doamne. Plusplusplus, ca apare si un film pe timpul asta in 2013 si… SUNT OBSEDATA CU CAST-UL CU TOT CE ARE LEGATURA CU SERIA . Serios. S-a nascut o noua obsesie,  so aveti grija, o sa va bombardez cu tot felul de chestiute. Oh well.

Rezumat:Viata lui Clary se schimba cu totul dupa ce care l-a vazut omorand un tanar intr-un club de noapte, victima disparand apoi chiar sub ochii ei. Jace o introduce in lumea Vanatorilor de Umbre. O lume in care varcolacii se plimba fara probleme pe strada, zanele traiesc in Central Park, iar vampirii conduc motociclete cu energie demonica …

Personaje: Clary este tot ceea ce oricine-si poate dori intr-un roman fantasy. E curajoasa, incapatanata, si determitana. Poate nu e perfecta, insa eu nu-s de acord cu conceptia asta. Care mai e farmecul intr-un personaj fara cusururi? Honestly. Am vazut o gramada de pareri pe goodreads ‘c-ar face nu stiu ce si de-aia e o bitch’ si alte chestii de genul. Meh. Dupa parerea mea, un personaj trebuie sa se dezvolte si ‘sa creasca’ pe tot parcursul unei serii. Si trebuie sa faca greseli, mai ales pentru a da cat de cat o data de realism personajului.

Anyway, alt personaj pe care l-am adorat, a fost Simon. Cred ca e personajul meu preferat, actually. Si Jace a fost okay, insa m-a cam enervat pe alocuri. 😀

Actiune: Well, e ceva actiune. Cartea are aproape 500 de pagini, si se intampla o groaza de lucruri. Nu-s neaparat toate extrem de intese, insa eu am savurat fiecare pagina. 🙂

Sfarsit: Lasat in aer. :)) Si la propriu si la figurat. Eu am termiant cartea aseara pe la 11, si o ora mai tarziu ma apucam si de al doilea volum. 😀 In ora aia a trebuit sa asimilez informatiile, sa mai tip ocazinal, si sa am un zambet tamp pe fata. Uhh. De mult nu m-a mai facut o carte sa fangirl-uiesc in halul asta.

RATING:

Comandati cartea de aici. E UN ORDIN! :))

11 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Aug 25, 2012 @ 20:28:38

    Stiu ca nu o sa iti placa comentariul meu, dar nu iteleg ce are toata lumea cu cartea asta, pe mine nu ma atrage deloc, dar gusturile nu se discuta:D

    Răspunde

  2. Madalina Andreea
    Aug 25, 2012 @ 20:48:30

    Oh, nici pe mine nu ma atragea la inceput, insa am zis sa-i dau o sansa. Si am adorat cartea. 🙂 Poate faci totusi rost de ea. 🙂

    Răspunde

  3. Andreea
    Aug 25, 2012 @ 21:45:25

    Cred ca o sa-ti placa si mai mult urmatoarele 2 volume. 😀 De volumele 4 si 5 nu vorbesc pentru ca mie nu mi-au placut…

    Răspunde

  4. Rose
    Aug 30, 2012 @ 06:56:29

    Pe mine m-a convins o bloggerita sa o citesc si am ajuns si eu o obsedata cu ciresica in varf ❤ Jace e asa perfeect :3 O iubesc pe Cassandra Clare, dar o sa mor asteptand filmul.
    Super recenzie! ^^

    Răspunde

    • Madalina Andreea
      Aug 30, 2012 @ 08:42:05

      Si eu o iubesc pe femeia aia, numai carti geniale are ❤ Si I agree, Jace e asfdhtgjdsgf. ❤ Cat despre film, macar aveam poze de pe platou pana acum cateva zile 😦 acum nu cred ca mai vedem. *sobs*

      Răspunde

  5. Lexy
    Oct 21, 2012 @ 15:54:38

    Eu am cumparat-o tot auzind de ea pe diverse bloguri. Crease atata forfota inca am ajuns sa mi-o i-au si eu, si nu regret deloc decizia luata:x

    Răspunde

  6. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 19:06:29

    e destul de interesanata cartea!personajele sunt tare faine!

    Răspunde

  7. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:15:37

    Am ramas cu gura cascata cand am vazut coperta 😮
    M-a uimit in sensul bun 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

