Recenzie: Divergent de Veronia Roth

ADOR cartea. Este una din cartea mea preferata, si implicit, cred ca o sa fie si seria, din ce se aude despre Insurgent deja. Este o carte despre curaj, bunatate, putere, dragoste si supravietuire. Veronica Roth are tot respectul si admiratia mea pe vecie pentru ceea ce a putut sa creeze.

Rezumat: Beatrice Prior traieste intr-un Chigago din viitorul relativ apropiat, in care oamenii sunt divizati in factiuni pe baza anumitor calitati pe care le detin. Fiecare factiune contribuie la dezvoltarea societatii in care traieste, avand roluri bine stabilite in aceasta.

Tinerii odata ce ating varsta de 16 ani sunt obligati sa aleaga carei factiuni vor sa se alature. Ei pot alege sa-si pastreze factiunea curenta, adica cea in care au fost crescuti, sau sa se alature alteia, fara posibilitatea de a se intoarce.

Pentru a face aceasta decizie tinerii sunt obligati sa dea un test de orientare, care-i ajuta la determinarea factiunii cea mai potrivita pentru acestia. Rezultatele sunt destul de evindente in cazul multora, insa Tris face exceptie de la regula…

Personaje: Am iubit-o pe Tris. E dura, soft cand  trebuie, si el naibii de bamf. Si de Four ce sa mai zic? Chiar trebuie sa mai spun ceva? Oh, bine… E perfect. Serios. Anyway, avem doza de personaje foarte bine echilibrata: prietena cea mai buna, mitocanul (mitocanii?) care face zile fripte si incearca sa te ucida si altii. Conclusion:Tris ftw.

Actiune: Divergent e una in acele carti care sunt in countinua miscare. Nu ai cum sa te plictisesti citind. Actiune alerta si interesanta, rasturnari de situatie care te tin cu sufletul la gura pana si dupa la terminarea cartii. Oh, si am mentionat? Niciun triunghi amoros! YUHOO! N-am nimic cu ele, insa-s prea multe lately, si putine ca lumea facute.

Sfarsit: Sfarsitul te lasa sa agonizezi incet in asteptarea urmatorului volum. *digs a hole and cries until Insurgent comes out*

RATING:

Cumparati Divergent or I will hunt you down de aici.

10 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea
    Aug 25, 2012 @ 22:00:02

    Si mie mi-a placut foarte mult cartea si am fost surprinsa ca nu a fost vorba de niciun „love triangle”. Deja nu prea le mai suport.:D Ma asteptam totusi la mai multa actiune…adica in afara de ultimele 100 si ceva de pagini, nu prea a fost deloc. Si m-a mai deranjat si faptul ca Tris si Four s-au indragostit cam repede unul de altul, parca prea repede. Oricum, sper sa reusesc sa citesc cat mai repede urmatorul volum, cu toate ca am inteles ca are si mai putina actiune.

    Răspunde

    • Madalina Andreea
      Aug 26, 2012 @ 09:40:01

      Da, ai dreptate legat de indragostitul subit, dar deh.. trebuia si ceva romance, da’ sa se vanda mai bine… Sincer, eu n-am observar lipsa actiunii :D. Si de Insurgent am auzit c-ar fi mai buna. Anyway, parerile sunt impartite. Oricum, tot ramane cartea mea preferata.

      Răspunde

  2. Pauna Oana
    Oct 21, 2012 @ 12:51:46

    imi place ideea cartii asteia.seamana putin cu faza din Harry Potter cand palaria decidea unde se va duce.Cred ca si noi,chiar azi,alegem in fiecare zi,carei factiuni,grupari vrem sa apartinem.cred ca ne da o povata buna cartea asta.ar merita citita!

    Răspunde

  3. Cipryan
    Oct 30, 2012 @ 16:18:05

    hmm , mi s-a parut frumoasa si atat.Nu a fost incredibil de minunata dar nici oribila , s-a mentinut undeva la mijloc.Nu pot decat sa spun ca e o poveste incantatoare despre un viitor incert.

    Răspunde

  4. black angel
    Oct 30, 2012 @ 18:10:32

    Am ‘devorat’ prima carte si acum trebuie sa imi ajunga si a doua pe care cred c o voi citi la fel de repede….
    Felicitari pt recenzie:)

    Răspunde

  5. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:59:22

    nu e chiar cum ma asteptam..dar merge.cand am vazut coperta m-a fascinat dar cand am citit recenzia nu mai eram deloc asa de impresionata.oricum intr-un fel sau altul tot e faina

    Răspunde

  6. paunaoana
    Noi 04, 2012 @ 18:58:51

    am pus mana azi pe ea la kaufland,nu am putut s-o cumpar.:(

    Răspunde

  7. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:08:09

    Chiar daca vorbele tale sunt atragatoare :))) si coperta inseamna foarte mult atunci cand esti intr-o librarie iar aceasta coperta nu prea e atragatoare

    Răspunde

  8. krisszu95shinny
    Noi 06, 2012 @ 06:06:28

    Vreau , vreau vreau si eu seria asta ;)) e superba si atregatoare , actiunea ma ademeneste dar coperta ma face sa tanjesc dupa ea ,,,

    Răspunde

  9. Sandy
    Noi 11, 2012 @ 11:11:54

    Imi pare rau ca nu mi-am comandat cartea cand era la precomanda :|. Totusi, sper sa fac rost de ea ca sa o citesc. Am auzit muuuuulte pareri bune despre ea. Nu-mi vine sa cred ca deja a aparut si Insurgent.
    Felicitari pentru recenzie! :d

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

