E-book Giveaway! :)

Hey there! 🙂 M-am gandit si eu sa fac un giveaway de e-book-uri, ca vad ca tot sunt la moda mai peste tot acum. Nu-i concurs, pentru ca nu mi se pare foarte avantajos…

Astea-s e-book-urile:

Anyway, tot ce trebuie sa faceti este sa-mi spuneti printr-un comentariu ce carti va doriti, adresa de e-mail la care sa va pot trimite e-book-urile si (aici vine o micuta conditie :D) link-ul unde ati distribuit vestea despre giveaway pe blog, Facebook, Twitter sau orice alta retea de socializare. 🙂

Giveaway-ul dureaza pana pe de 1 septembrie.

8 comentarii (+add yours?)

  1. cristinnap
    Aug 23, 2012 @ 20:51:51

    Vreau: My soul to take , Firelight ,Iron King , Die For Me , Cinder, Matched ,Carrier of the mark , A beautiful dark.
    Mail: cristinacristinuzza.2010@yahoo.com
    Share fb: https://www.facebook.com/cristinna.cryss/posts/318948194867934

    Răspunde

  2. roxtao
    Aug 24, 2012 @ 12:07:39

    As vrea si eu Firelight, Siren, Die for me, Carrier of the mark si A beautiful dark. Mersi anticipat!
    E-mail: rox_tao@yahoo.com
    Twitter: https://twitter.com/roxtao/status/238970504998969346

    Răspunde

  3. Patricia's Blog
    Aug 25, 2012 @ 16:13:14

    Hello 🙂
    As vrea: Cinder, The fault in our stars, Matched, Iron king, Delirium, Selection, Siren.
    E-mail: pati.puscasu@gmail.com
    Am sa postez pe blog maine sau peste vreo 2 zile si atunci am spun despre giveaway :). O sa pun atunci link-ul postarii intr-un alt comentariu 🙂
    Multumim pentru acest giveaway super!<3

    Răspunde

  4. Andreea
    Aug 25, 2012 @ 22:08:53

    Am postat aici: http://boredom-go-away.tumblr.com/post/30197118709/mai-multe-detalii
    Mail: andreeac_ro @ yahoo[.] com
    As vrea The Iron King, Siren, Firelight, Delirium, The Fault in Our Stars, Cinder si The Selection. Multumesc!

    Răspunde

  5. Andreea
    Aug 26, 2012 @ 09:17:07

    Imi cer scuze, dar am gresit adresa de mail in comentariul trimis aseara. Eram cam obosita atunci cand l-am scris. andreeac_91, aceasta e cea corecta, nu cea cu ro. Multumesc!:)

    Răspunde

  6. russianlace
    Aug 28, 2012 @ 12:10:52

    Am organizat si eu pe blogul meu un giveaway:http://vampirepassion.wordpress.com/concursuri/vampire-giveaway/

    Răspunde

  7. Trackback: Autumn, Harry potter & My playlist for the week! | Cuddly Books

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

