Recenzie: Chimie Perfecta de Simone Elkeles

Am ramas uimita sa vad cat de mult mi-a placut cartea asta. Bine, nu pot spune ca nu m-a atras absolut deloc la inceput, nici chiar asa. Doar ca nu ma asteptam sa-mi placa chiar atat de mult. Am terminat-o in mai putin de o zi, nu puteam rezista sa nu intorc pagina. 😀


Rezumat: Brittany Ellis este face parte din echipa de majorete a liceului. E blonda, draguta, populara si il are ca iubit pe capitanul echipei de footbal. Acestia formeaza Cuplul de Aur al liceului,fiind pura intruchipare a perfectiunii. Desi, in spatele aparentelor, masca perfecta se destrama cu repeziciune, dezvaluind o cu totul alta Brittany. Iar apoi este Alex Fuentes, bad boy-ul care intra in tot felul de belele. Face parte dintr-o banda de cartier, facand pe durul cu oricine are ocazia. Atunci cand Brittany si Alex sunt fortati sa fie parteneri pentru un proiect de chimie pe durata intregului an, incep sa sara scantei. Mai ales dupa ce Alex face un pariu promitand ca se va culca cu Brittny. Nici nu-i trece prin cap ca va ajunge sa se indragosteasca de Miss Perfectiune. Sau ca ea se va indragosti de el.

Personaje: Personajele sunt foarte placute, serios. Si nu doar Alex si Brittany, insa si cele din rol ehm, secundar. Paco si Sierra for the win. 🙂 Alex a avut m0mente in care m-a cam calcat pe coada, insa per total, I still love him.
Actiune: Okay. Nu stiu cum s-o descriu tbh. O sa plangeti, radeti, o sa va enervati si o sa vina sa o luati personajele acasa, sa le dati o paturica, un ceai caldut, si sa le dati o imbratisare. Uh. *close to sobbing*

Final: Dulce. E cuvantul perfect. Imi dadusera lacrimile

RATING:

.Cumparati cartea de aici for the sweetest love story ever. 🙂

10 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Oct 21, 2012 @ 15:51:19

    Superba carte:X Si mie mi-au dat lacrimile spre final 🙂

    Răspunde

  2. This gay is my boyfriend
    Oct 21, 2012 @ 18:37:29

    Cartea asta am citit-o si eu 😡 M-a fermecat total .Si nu numai Brittany a sfarsit indragostita de Alex :)))

    Răspunde

  3. Cipryan
    Oct 30, 2012 @ 16:16:14

    Ohh , a fost super cartea.Mi-a placut mult de tot.Desi eu nu obisnuiesc sa citesc carti de dragoste aceasta chiar mi-a facut placere sa o citesc.Abia astept sa citesc vol. 2 sa vad de ce e in stare fratele lui Alex.

    Răspunde

  4. black angel
    Oct 30, 2012 @ 18:06:40

    Una dintre putinele carti fantasy pe care le iubesc….
    Acum trec la volumul urmator si abia astept sa vad ce se mai intampla!

    Răspunde

  5. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 18:54:37

    am citit aceasta carte in vara si m-am indrgostit de ea!m-a fascinat pur si simplu!nu puteam s-o las din mana asa ca m-am trezit pe la 6-7 dimineata si am continuat sa citesc!

    Răspunde

  6. krisszu95shinny
    Noi 04, 2012 @ 13:11:20

    Eu nu am citit-o inca ..nu prea stiu de ce, cred ca atunci cand am vazut-o nu am inteles prea bine ce este cu ea …apoi am citit si am tot citit recenzii cu pareri foarte bune despre ea , ma bucur ca este o carte buna…o da si prajiturelile alea par delicioase serios vorbind 🙂

    Răspunde

  7. littleperfect
    Noi 04, 2012 @ 16:58:04

    Imi doresc tare mult s-o citesc! N-am gasit-o vineri in librarie ! 😦

    Răspunde

  8. paunaoana
    Noi 04, 2012 @ 18:53:52

    e o carte buna.as vrea s-o citesc….

    Răspunde

  9. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:27:16

    Si eu am citit-o in cateva ore, pur si simplu nu o puteam lasa din mana.Mi-a placut enorm de mult.:)

    Răspunde

  10. Sandy
    Noi 11, 2012 @ 10:59:41

    „Chimie perfecta” e una din cartile mele preferate. Mi-a placut mult de Alex si Brittany, povestea lor de dragoste m-a lasat fara cuvinte.
    Imi place si recenzia ta. Abia astept sa citesc volumul doi!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

