Recenzie: Printul Mecanic (Dispozitive Infernale #2) de Cassandra Clare

Nu am cuvinte sa descriu cat de mult iubesc seria asta. Daca prima cartea mi-a placut la nebunie, pe a doua am adorat-o. Totul a fost perfecttt. Plotul, actiunea, personajele, absolut totul. Am urat cartea pe atat de mult cat am iubit-o. Nu pot alege ‘echipe’ in seria asta, chiar nu pot. Ii iubesc atat pe Jem cat si pe Will in mod egal. Dar still, imi place mai mult chimia lui Will cu Tessa so.. cred ca sunt team Will un picut mai mult. Anywaaay, iar am deraiat de la subiect.

Rezumat: Cautarea Magistrului continua si in aceasta carte,  Institutului dandu-i-se doua saptamani la dispozitie pentru a-l gasi. Vanatorii de umbre impreuna cu Tessa trebuia sa faca fata dizpozitivelor infernale, demonilor si multor alte probleme inainte ca totul in jurulul lor sa se destrame. Aceasta carte dezvaluieste informatii pretioase si secrete intunecate, ce schimba cu mult lucrurile

Personaje: In acest volum avem posibilitatea de a cunoaste in mai indeaproape majoritatea personjelor. Personaje care sunt incredibil de bine construite, dupa parerea mea. Si da, e oficial, m-am indragostit de Will Herondale si Jem Carstairs.  😀 I regret nothing.
Actiune: ALERTA! Adica, foarte foarte alerta. Se intampla o groaza de chestii in cartea asta, nu-ti ramane timp nici sa-ti tragi rasuflarea. Rasturnari de situatie cu duiumul, scene infiorator de frumoase si emotionale, toate relatate intr-un mod exceptional. Cassandra Clare este o autoare exceptionala, si o spun eu, care nu-s cea mai mare fana a relatarilor la persoana a 3-a.
Sfarsit: Lasat in aer in mijlocul ditamai scenei. Eu inca mai plangeam cand am ajuns la ultima pagina, unde un invitat surpriza isi face aparitia. M-am oprit din plans si am inceput sa zambesc like an idiot. 😀

RATING:

Cumparati NEAPARAT cartea de aici.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Saiffady
    Sep 29, 2012 @ 08:41:11

    aww ..!
    Brioshelee 😡

    Răspunde

  2. Dragutza Vale
    Noi 03, 2012 @ 19:04:48

    aceasta carte nu pare asa interesanta ca si primul vol!adik in descriere nu prea pare…e cam prea scurta (descrierea)

    Răspunde

  3. paunaoana
    Noi 04, 2012 @ 19:12:59

    imi place actiunea,un fel de sf impletit cu magie,basm.

    Răspunde

  4. Denisa
    Noi 05, 2012 @ 10:13:17

    Genul asta de coperta ma face sa ma gandesc la cimitir :)))))
    nu stiu de ce insa nu prea ma incanta

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

Just Books For You

Book is just a free soul

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Things and Books

Cartile sunt cheia catre fericire

Belle Whittington

Author of Young Adult Sci-Fi Paranormal Novels

Lizzy's Obsessive World...!

Only Romantic and Fantastic Stories! ~Just For You~

Damon's Reading Club

Your favorite characters and your favorite books

THE BLOG HAS MOVED

New link is: vanillamoonblog.com

My Weekly Book

"Sometimes, I love books more than I love people..."

flyintheworld*-* in your world

Sentimente,gînduri și idei.

bianca2b

Jurnalul unei violoniste indragostita de carti

cuddleweather

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: "You are not alone".

Cuddly Books

“Find what you love and let it kill you” - Charles Bukowski

Step into a fantasy world

Cărţile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca îngerii.

Niahara's World of Books

“I have always imagined that Paradise will be a kind of library.”

Book Buzz

Despre cărţi, filme şi nu numai!

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

